Kampanjan haaste oli, miten saada kaikki suomalaiset kiinni pirstaloituneessa mediakentässä. Tutkimme kaksi vaihtoehtoista konseptia eri ikäisissä fokusryhmissä ja sen pohjalta tehtiin lanseerauskampanjan konsepti. Medioina olivat tv, web, Road show-kiertueet, radio, ulkomainonta, liikkuvat mediat, sekä sanoma- ja aikakausilehdet.

Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi lehti-ilmoitus
Suomi.fi_lehti-ilmoitus2.jpg
Suomi.fi banner
Suomi.fi banner
Suomi.fi banner
Suomi.fi banner
Suomi.fi-kampanjasivu
Suomi.fi-kampanjasivu
Suomi.fi-kampanjasivu
Suomi.fi-kampanjasivu

© 2020 Con Agency Oy. All rights reserved.

Con_logo_valkoinen.png