top of page

Kampanjan haaste oli, miten saada kaikki suomalaiset kiinni pirstaloituneessa mediakentässä. Tutkimme kaksi vaihtoehtoista konseptia eri ikäisissä fokusryhmissä ja sen pohjalta tehtiin lanseerauskampanjan konsepti. Medioina olivat tv, web, Road show-kiertueet, radio, ulkomainonta, liikkuvat mediat, sekä sanoma- ja aikakausilehdet.

Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi Abribus-juliste
Suomi.fi lehti-ilmoitus
Suomi.fi_lehti-ilmoitus2.jpg
Suomi.fi kiertuebanner
Suomi.fi banner
Suomi.fi banner
Suomi.fi banner
Suomi.fi banner
Suomi.fi-kampanjasivu
Suomi.fi-kampanjasivu
Suomi.fi-kampanjasivu
Suomi.fi-kampanjasivu
bottom of page