Kampanjan pääkohderyhmä, 16-19 -vuotiaat, eivät esitteistä innostu. Lähestyimme Facebook-pelillä, jossa sama informaatio voidaan jakaa tehokkaammin. Tunnettuutta kampanjaan luotiin ulkomainosjulisteilla. Kampanja sai niin hyvät tulokset jälkitutkimuksessa, että kampanjaa jatkettiin neljällä vuodella eri kulmia esiin tuoden.

Konseptin ytimessä on harmaan talouden kasvoton välistävetäjä. Hahmo kuvastaa, miten harmaa talous on levittäytynyt yhteiskunnan eri tasoille. Kampanjoissa annettiin myös neuvoja, miten voi välttää harmaata taloutta omalla toiminnallaan. Toteutuksissa saimme vapaat kädet suunnittelussa ja tuotannossa.

 

Kampanjan kolme ensimmäistä julistetta saivat kunniamaininnan Vuoden Huipuissa 2010 ja lääkeväärennös tietoisku sai Vuoden Huipuissa 2014 Kultahuipun. Kampanjalle asetetut tavoitteet ylittyivät vuosittain.

HARMAA_TALOUS_banneri_animoitu_468x400px
Harmaa talous banneri
Harmaa talous banneri
Harmaa talous banneri
HARMAA_TALOUS_banneri_animaatio_980x400p
Harmaa talous banneri
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Lehti-ilmoitus
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Abribus-juliste
Harmaa talous Lehti-ilmoitus
Harmaa talous Abribus-juliste
Pelin välilehti
Harmaa talous banneri
Harmaa talous banneri
Harmaa talous banneri

© 2020 Con Agency Oy. All rights reserved.

Con_logo_valkoinen.png