Kampanjan pääkohderyhmä, 16-19 -vuotiaat, eivät esitteistä innostu. Lähestyimme Facebook-pelillä, jossa sama informaatio voidaan jakaa tehokkaammin. Tunnettuutta kampanjaan luotiin ulkomainosjulisteilla. Kampanja sai niin hyvät tulokset jälkitutkimuksessa, että kampanjaa jatkettiin neljällä vuodella eri kulmia esiin tuoden.
​
Konseptin ytimessä on harmaan talouden kasvoton välistävetäjä. Hahmo kuvastaa, miten harmaa talous on levittäytynyt yhteiskunnan eri tasoille. Kampanjoissa annettiin myös neuvoja, miten voi välttää harmaata taloutta omalla toiminnallaan. Toteutuksissa saimme vapaat kädet suunnittelussa ja tuotannossa.
Kampanjan kolme ensimmäistä julistetta saivat kunniamaininnan Vuoden Huipuissa 2010 ja lääkeväärennös tietoisku sai Vuoden Huipuissa 2014 Kultahuipun. Kampanjalle asetetut tavoitteet ylittyivät vuosittain.